I.D. Dept. richt zich op ondernemers en ondernemingen die op het punt staan te veranderen. Fusies, overnames, sterke groei of het aanboren van nieuwe markten roepen vaak de vraag op; ‘waar staan we nu zelf?’.
Wij helpen ondernemers bij het beantwoorden van die vraag. Dat doen we door het stellen van drie simpele vragen:
- Waar staat de organisatie voor?
- Waar is de organisatie het beste in?
- Waar blijkt dat uit?
De beantwoording van deze vragen blijkt vaak lastiger dan het op het eerste gezicht lijkt. Vandaar dat we in een proces van interviews, workshops en research onze cliënten meenemen om tot de kern te komen. Die kern wordt verwoord in 5 kernwaarden. Hiermee is de vraag ‘Waar staan we nu?’ beantwoord. Met het definiëren van het merk, of de basis, is het eenvoudig keuzes te maken voor de toekomst. Want elke vraag kan getoetst worden aan het merk.
Om het merk op een aantrekkelijke en praktische manier uit te dragen, zowel intern als extern, maken wij een BrandBook. Een aantrekkelijke en tastbare tool die vertelt, en laat voelen, waar het merk voor staat en waar dat uit blijkt.
Wilt u meer weten over hoe wij u kunnen helpen te focussen op uw merk?
Neem gerust contact met ons op. Dan zorgen wij ervoor dat u in ieder geval ons BrandBook krijgt.
I.D. Dept.
Bas de Haas
id-dept.com
bas@id-dept.com
+31 6 41 345 395